De praktijk is gevestigd in Dienstencentrum Hof van Stein te Haastrecht, en bevindt zich op de begane grond. Er is voldoende (gratis) parkeergelegenheid aanwezig. De toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers is optimaal. Het dichtstbijzijnde station is NS-station Gouda. De lijnen 106 en 107 stoppen bij bushalte Haastrecht Centrum. Zie voor routebeschrijving onderaan deze pagina.
Van Delft Acupunctuur
De Ruyterstraat 20
2851 TD Haastrecht (gem. Krimpenerwaard)
M: +31 (0)6 5124 4177
NVA en NWP.
24483175
AGB-code zorgverlener: 90024352
AGB-code praktijk: 90(0)03214
De praktijk is aangesloten bij de Klachtencommissie Alternatieve Behandelwijze (KAB).
Vanwege de onpersoonlijke aard van e-mail, is het alleen mogelijk om telefonisch een afspraak te maken voor behandeling.
Voor vragen of informatie kunt u vrijblijvend telefonisch contact opnemen. U wordt persoonlijk te woord gestaan of op een later tijdstip teruggebeld.
U wordt verzocht verhindering minstens 24 uur tevoren telefonisch te berichten teneinde kosten, berekend voor besproken tijd, te vermijden.
In de praktijk zijn helaas geen stageplaatsen beschikbaar.
In de praktijk volg ik de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Ik doe er alles aan om uw privacy conform de AVG te waarborgen. In de privacyverklaring van Van Delft Acupunctuur kunt u lezen hoe ik met uw persoonlijke gegevens om ga.
Acupuncturisten en fytotherapeuten hebben als zorgverlener een geheimhoudingsplicht. Dit houdt in dat ik vertrouwelijke informatie die ik van u heb gekregen, niet aan derden mag verstrekken, zonder uw schriftelijke toestemming.
Als zorgverlener probeer ik u zo goed mogelijk te behandelen, begeleiden en adviseren bij uw gezondheidsklacht(en). Toch kan het zo zijn dat u niet helemaal tevreden bent over de communicatie, nota of behandeling. U kunt uw klacht dan bij mij kenbaar maken, zodat wij samen kunnen proberen tot een oplossing te komen. Beide beroepsverenigingen hebben een klachtenfunctionaris beschikbaar om u daarbij te helpen. Als er niet voor een oplossing binnen de praktijk kan worden gezorgd, dan heeft u de mogelijkheid zich te wenden tot de Geschilleninstantie Koepel Alternatieve Geneeswijzen (KAB). Klachten over bijvoorbeeld behandeling, bejegening en financiële zaken kunnen worden voorgelegd aan de KAB. Deze onafhankelijke instantie behandelt uw klacht zorgvuldig en vertrouwelijk. Is er duidelijk sprake van een tuchtwaardige klacht, dan verwijst de klachtenfunctionaris u door naar het tuchtcollege. Dit college behandelt ernstige klachten en kan indien nodig de Inspectie voor de Gezondheidszorg inschakelen.
Looptijd ongeveer 10 minuten.